FAQ – Najczęstsze pytania

Masz pytanie o zakupy w MuzykaCyfrowa.pl? Sprawdź odpowiedzi poniżej. Jeśli czegoś brakuje, napisz do nas: muzykacyfrowa@soliton.pl.

Czym jest MuzykaCyfrowa.pl i co oferuje?

MuzykaCyfrowa.pl to polski sklep internetowy – marka sopockiego Wydawnictwa Soliton.
Specjalizujemy się w:

  • sprzedaży muzyki cyfrowej (MP3),
  • sprzedaży płyt CD,
  • dystrybucji muzyki i nagrań w różnych formatach,
  • udzielaniu odpłatnych licencji do wykorzystania muzyki (publishing: film, reklama, sport i inne projekty).
Czy muszę mieć konto, aby kupić płytę lub plik cyfrowy?

Konto jest zalecane, ale możliwy jest również zakup bez rejestracji.

Jak mogę sprawdzić status mojego zamówienia?

Wejdź w Moje konto → Zamówienia (po zalogowaniu).

Nie wiem, jak pobrać plik. Co teraz?

Jeżeli nastąpiły problemy z pobraniem pliku – możliwe, że jest to błąd przeglądarki lub chwilowego braku łącza internetowego.
W e-mailu potwierdzającym realizację zamówienia znajdziesz link do pobrania utworów. Możesz też wejść w Moje konto → Pobrania.
Pliki w linku dostępowym są pobierane na klasycznych przeglądarkach komputerowych i innych tego typu standardowych aplikacjach na urządzeniach mobilnych w systemach Android oraz iOS.
Jeśli nadal potrzebujesz pomocy, napisz na muzykacyfrowa@soliton.pl – odpowiadamy w ciągu jednego dnia roboczego.

Z mojego konta pobrano środki, a zamówienie wciąż jest „oczekujące” – dlaczego?

Przyczyną mogą być opóźnienia międzybankowe.
Jeśli płatność była dokonana przelewem tradycyjnym proces zaksięgowania w zależności od banku może trwać do 24h (poza świętami i weekendami).
Po zaksięgowaniu płatności zamówienie zmienia automatycznie status na zrealizowane oraz zostaje wysłany e-mail z linkiem do pobrania utworów.
Jeśli masz potwierdzenie płatności, prześlij je na muzykacyfrowa@soliton.pl – przyspieszy to obsługę zamówienia.

Nie mogę się zalogować do swojego konta.

Skorzystaj z opcji Przypomnij hasło na ekranie logowania – wyślemy instrukcję resetu hasła.
Jeśli wciąż masz problem z zalogowaniem – prosimy o kontakt mailowy pod adresem muzykacyfrowa@soliton.pl
Jeśli link do Zrestowania hasła nie działa najprawdopodobniej wygasła jego ważność – w takim przypadku prosimy o kontakt mailowy – wygenerujemy link ponownie.

W jakim czasie wysyłane są płyty CD?

Zamówienia z wysyłką płyt fizycznych są realizowane w ciągu 3 dni roboczych.

Czy mogę anulować lub zmienić zamówienie po złożeniu?

Dla zamówień płyt fizycznych – prosimy o kontakt, postaramy się pomóc (anulacja/zmiana/zwrot).
W przypadku plików cyfrowych anulacja po złożeniu zamówienia nie jest możliwa.

W jakim formacie udostępniane są pliki?

Standardowo oferujemy pliki w formacie MP3 o jakości 320 kbps.
Do umów licencyjnych i publishingu wysyłamy pliki WAV.
Nie wysyłamy plików FLAC.

Jak pobrać zakupioną muzykę w wersji cyfrowej?

Po zalogowaniu wejdź w Moje konto → Pobrania i kliknij w link przy zamówieniu.

Czy mogę pobrać plik więcej niż jeden raz?

Tak. Wszystkie Twoje zamówienia z ostatnich 30 dni znajdziesz w zakładce Zamówienia po zalogowaniu.

Jak długo mam dostęp do zakupionych plików?

Dostęp do pobrań jest aktywny przez 30 dni od realizacji zamówienia.

Jakie formy płatności są akceptowane?

Akceptujemy: BLIK, Paynow, Przelewy24, Dotpay, PayPal oraz przelew tradycyjny.

Czy mogę otrzymać fakturę?

Tak. Podczas składania zamówienia zaznacz opcję Chcę otrzymać fakturę i uzupełnij dane wraz z numerem NIP.

Jakie są koszty dostawy płyt CD?

Koszt zależy od wybranej formy dostawy. Dostępne opcje i ceny zobaczysz podczas składania zamówienia.

Czy wysyłacie za granicę?

Tak, realizujemy wysyłkę zagraniczną.

W jakim czasie rozpatrywane są reklamacje?

Reklamacje rozpatrujemy w ciągu 14 dni roboczych.

Shopping Cart
Scroll to Top